torsdag

Hejjj mina älsklings läsare (; <3
Idag började vi 8.05 med spanska , vi hade en läxa som jag inte övat på det var
några meningar men det gick bra ändå! Sen hade vi typ SO och då var vi i data salen
och jag och alicia satt på ett "gömt" ställe så vi kunde gå in på vad vi ville för båda vi
var klara, sen hade vi svenska och sen musik. På lunchen satt jag med Nina, Alicia och Jenny.
Vi skyndade oss ganska mycket. Sen gick vi till odenplan för vi ville ha en grej där , hehe.
Sen gick vi tillbaka då hade vi matte, gjorde diagnosen med mimmi ändå fast man skulle
göra den själv , haha. Efter det hade vi mentor och sen elevens val. På elevens val gjorde
jag och jenny engelska läxan tillsammans. Sen satt vi och lyssnade på musik, svårt att gissa vad?
Hahhahah , nej det är ganska lätt om man tittar på tidigare inlägg. Sen efter skolan åkte vi hem,
alicia skulle rida och jenny skulle fira sin mamma så alla åkte hem till sig. När jag kom hem
lyssnade jag på musik , bara softade. Kom ju hem halv 12 igår så var ganska trött , men nu är
jag pigg igen! Åt för ett litet tag sen , pannkakor :D Asså seriöst tröttnar aldrig på pannkakor,
kommer älska det förevigt! Dom flesta gillar ju pannkakor , undra varför det är så många som gör det?
Det är ju super gott , men undra varför , hahah. Ska se på idol ikväll med mamma och lillasystern,
Johanna. Ska äta glass och mysa :) Pappa är på landet , vi ska åka ut ditt imorgon men han är redan
där. Nu ska jag göra lite andra saker på datan , men ni som har facebook bli vän med "Amanda Klättborg"
omedelbart! <3 Det här blev ett ganska långt inlägg , det är väl kul? :)
Puss mina älskade läsare / a<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0