tisdag

hejhej <333 Idag vaknade jag halv 7 för att vi skulle ses 10 i 8 och då blir det så stressigt om jag bara har en timme på mig så vaknade halv istället. Jag åt frukost , fixade mig och sen så lyssnade jag på musik till jag skulle gå. Första lektionen var NO och sen hade vi massa andra lektioner. Sista lektionen var gympa , vi skulle spela fotboll så vi gjorde det, 2 matcher. Sen efter gympan så gick jag och Jenny hem till mig och hämtade min plånbok och sen åkte vi till stan. Först gick vi till donken jag tog en mellan cola , en hamburgare och mc flurry. Super gott ;D
Sen gick vi till kicks jag köpte rouge och foundation sen gick vi till gina tricot. Jenny skulle köpa några tröjor men hon hittade inga bra. Och sen åkte vi hem och när jag kom hem så åt vi och sen gjorde jag några läxor jag har och sen skulle jag klippa mig. Ville inte klippa någon speciell frisyr ville bara klippa topparna. Ville lixom ha min längd, så hon klippte topparna och det blev jätte bra ;D Imorgon ska jag på bio med alicia och fredrika vi ska se en sommar med göran , super kul :)
Puss / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0