måndag

Hejjsaaan (;
Som sagt så är jag sjuk , mår illa och har ont i halsen. Idag har jag mest tagit det
lungt, tittat på tv och varit inne på datan. När mamma kom hem efter jobbet hade hon
köpt glass för det är typ bra för halsen och sen så är det ju gott också så inget mig emot
så vi ska äta det snart nu. Ska vara hemma imorgon också , det är ju idrottsdag och vi skulle
simma och sen så skulle vi springa 3 km men det kan inte jag göra för jag ska vara hemma.
Vid 4 , halv 5 tiden ringde fredrika och vi pratade lite om allt möjligt exempel hennes nya klass
och så. Hon slutade i fredags men vi kommer ses ändå , men kommer sakna henne på lektionerna
också menmen. Ska logga ut nu , har suttit ett tag. Ska se på en film som börjar om 10 minuter.
Kanske inte bloggar imorgon får se, pusspuss / amanda <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

amandiii kom till skolan i miss y :(

2009-09-26 @ 12:41:47
URL: http://meelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0