kommer inte på någon rubrik

Hejjsan <333
Jag och Alicia gick hem ungefär vid halv ett, sen när jag kom hem hade
jag fått fotona. Men fick ingen skolkatalog , och sen fick jag fel klassfoto ,
men jag fick mina bilder. Blev nöjd :) Sen ringde alicia , hon undrade om
jag också hade fått fel klassfoto och så. Så vi snackade i typ 40 minuter om lite
allt möjligt. Medans vi pratade tog båda glass och smaskade , haha. Sen så
tittade jag på en bra film på tv, glömt vad den hette men det var iallafall bra (;
Har matte prov på torsdag så har pluggat lite, och sen har vi spanska prov på tisdag.
Ikväll blir det pannkakor , Johanna har någon hemkunskap läxa så hon ska göra pannkor.
Asså seriöst så tröttnar jag aldrig på det , hahah. Älskar pannkakor ;D
Ska gå nu , puss / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0