jenny & alicia

Hejjj gullungar <3
Efter skolan så åkte jag , alicia & jenny till hötorget. Jenny skulle köpa
present till sin mamma. Hon köpte en mascara. Juste glömde att skriva
att alicia skulle vara med också. Hon frågade efter skolan så hon följde också med.
Sen efter Jenny köpt present till hennes mamma så åkte vi hem till jenny.
Dom fixar typ hennes hiss , så vi fick gå upp 7 trappor :O Sjukt jobbigt , thaha.
Sen så tog vi mackor och saft , mums. Just nu så sitter vi på jennys rum och lyssnar
på musik och läser frida. I helgen vet jag inte vad jag ska göra , ska kanske vara med jenny
imorgon. Förlåt för att jag inte bloggar så mycket längre , och att ni inte har fått några bilder
från min BÄSTA kamera, vi får se hur det blir med det.

puss / a

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0