förlåt

Hejjsan (; <3 Förlåt för att jag inte bloggat på super länge men har verkligen haft fullt upp. I skolan har det varit läxor varje dag , sen har jag varit med kompisar och så. I torsdags blev det ingen Haga dag (jippi!) så jag och fredrika följde med alicia och jenny på deras ridning och då berättade fredrika en dålig nyhet : att hon ska sluta.
Så det var väldigt synd , och sen i fredags direkt efter skolan gick jag hem och så åkte vi till landet. I helgen har jag bara softat , tittat på fotboll på kvällen igår. Ungen-sverige 1-2 , spanien- belgien 5-0 :D så det var ju bra.
Kom hem för ett litet tag sen , ska duscha nu och sen ska hela familjen mysa framför tvn och äta fruktsallad och gladd :) mys mys! puss älsklingar / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0