tisdag

Hejhejj <3
Idag började vi 8.20 först hade vi typ nutidsoritering (stavning?) som alla i hela sverige
har samtidigt typ , årkurs 7-9. Sen efter det så gick jag maria och emelie till odenplan och
tittade lite i affärer och så. Sen så hade vi lite svenska och sen spanska. Vi hade ju spanska
prov, det kändes bra. Sen hade vi typ lunch och sen några flera lektioner sen hade vi ganska lång
rast tills gympan började. Vi gjorde oss i ordning och typ snackade i omklädningsrummet.
På gympan skulle man springa 7 varv (varje varv är 400 m) + 2 upp värmnings varv....
Så himla jobbigt! 3,6 km typ. Sen så gick jag , agnes , alicia och jenny till omklädnings-
rummet och bytte om och så. Jenny glömde sin jacka i vasa så vi gick ditt... Och sen så
gick vi hem. Sitter här och bloggar just nu, har inte bloggat på super länge men gör det
bara när jag har lust som tex nu.
Puss mina älsklings läsare / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0