söndag

Heeej mina söta läsare<3
Vaknade runt halv 10 idag men låg i sängen och lyssnade på musik ett tag.
Sen åt jag världens godaste frukost, frallor, juice, melon och ananas :)
Sen fixade jag mig och bara softade, sen spelade jag och pappa monopol hahah.
Sen dammade jag i mitt rum och har sorterat lite, inte kul men det måste ju göras.
Det är ju roligt efterråt när det är fint! Sen när jag hade städats å kollade jag på en
annan film som vi hyrt , den hette "wildchild" med Emma roberts. Sitter lite hära nu,
chattar och har det bra. Johanna sover över hos en kompis men hon kommer väl snart
och mamma o pappa är på stan men orkade inte följa med.. På höstlovet ska jag vara hos
mormor och morfar, och sen ska fredrika kanske ha tjejkväll hos sig. Jag och beatrice kan, men
alicia kunde inte så vi får se. Men hoppas :) Sen så ska jag kanske va på landet eller var hemma
och vara med kompisar, vi får se vad det blir. Puss / er älskade amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0