måndag

Hejjj mina gullungar (;
Vi hade sovmorgon som vi alltid har på måndagar vi började 9.10,
på lunchen åkte jag och emelie med mimmi hem till henne. Hon skulle
hämta pengar. Vi gick till donken och köpte mat, mums. Sen så hade vi 2 lektioner till
och sen slutade vi. Så mimmi gick dirket hem och bytte om och jag och emelie stack till hötorget.
Vi var i en mac affär, där vi tog cp bilder, hahaha. Sen så gick vi till H&M och gina och lite andra affärrer.
Sen 17.05 träffade vi mimmi på perongen vid st:eriksplan och åkte tillsammans till mimmis friidrot i
hässelby. Vi satt och sjöng på tunnelbanan och sen så var det någon gubbe som fick damp på oss,
och han följde efter oss. När jag slängde min läsk flaska på gatan, så tog han mig i tröjan och sa att
jag skulle ta upp den. Så jag gjorde såklart det, hade jag något val? Han va fan läskig. Men sen kom
emelie och kastade iväg den och vi sprang. Sen så följde han efter oss ända till träningen, och sen fortsatte han.
Sen när vi var där på mimmis träning, så kom en killgubbe fram till oss o han ba: Känner ni igen mig?
Vi ba: nej? Och han ba: Jag såg er på t-bannan och ni uppträde olämpligt, hoppas att ni skötter er nästa gång
och sen pratade han på. hahah, vem tror han att han är? Hahah, men sen så skulle mimmi och dom andra som
gick på friidroten springa så jag och emelie åkte hem. På t-bannan så tog emelie en tidning och rev sönder den
i små bittar och så var det ett emo (en tjej) som ba: ta upp det. Och sen gick vi lite längre bort och satte oss,
och hon fick värsta rycket så hon gick till oss och kastade remsorna på emelie? Omoget? JA! Hahah, omg.
Sen så följde jag med emelie för hon skulle snacka med henne och så gjorde vi det. Sen satt vi och lyssnade på
musik och snackade. Och nu sitter jag här, hehe :) Ja, imorgon ska vi först på en teater eller något som heter
"puss & snusk" haha, och sen ska vi käka i skolan och sen ska vi på skolbio "i taket lyser stjärnorna" och då ska
jag emelie och mimmi köpa godis och läsk och bara mysa. Hahah ! Nu ska jag se på tv, puss / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0