long time ago

hejhej (;
Det var ett tag sen nu, i fredags åkte jag till mormor och morfar och på söndagen kom kusinerna.
Vi åkte hem från mormor och morfar i söndags. Igår när vi kom hem så softade vi bara. Och idag
vaknade jag väldigt tidigt kl. 9 ! Aja, sen åt jag frukost och gjorde mig i ordning, sen så ringde jag
thea. Hon skulle på Michael Jackson bion så hon skulle ringa när hon kom hem. Jag bara softade
och kollade på en film med johanna och lite så. Sen ringde thea och vi bestämde att jag ska sova
över där imorgon och jag ska åka med bussen imorn kl 11.25 vid danderys sjukhus och sen är jag
hos henne vid ungefär kl 12. Det ska bli jätte kul ! :) Sen på fredag ska jag till landet så då hämtar
mamma, pappa och johanna upp mig. Ska fortsätta packa nu, puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0