igår och lite idag

Hejhej mina kära läsare (;
Igår efter skolan åkte jag och alicia direkt till stan, vi skulle träffa beatrice och fredrika vid bion.
Vi kom lite före så jag köpte en mascara, sen kom beatrice ungefär vid 3 och vi gick till gallerian
där vi skulle fika. Vi tittade på olika fik och då såg vi ett jätte gott fik! Seriöst, man visste inte vad man
skulle ta, allt verkade super gott. Vi väntade på fredrika vid fiket och sen så kom hon då beställde vi.
Jag tog en choklad muffins och en brownie (stavning??) med glass på och en coca cola. Vi satte oss vid ett bod
fast det tillhörde ett annat fik. Vi satt där och åt våra bakelser och pratade, jätte kul att ses igen. Vi pratade
om allt möjligt kompisar, och ja allt möjligt. Sen kom en som jobbade på fiket där vi satt som sa att man måste
beställa något för att få sitta där. Så vi flyttade till ett annat bord, men de vare tydligen samma gubbe som
ägde det, haha men vi fick iallafall sitta kvar. Jag sparade min muffins, så efter vi ätit upp så gick vi och tittade
runt. Vi gick till toaletten och det kostade 10 kr för att gå in så dom känade 30 kr på mig beatrice och alicia.
Fredrika behövde inte gå på toa. Sen så gick vi till H&M och jag köpte ett hårband och fredrika köpte en halsduk
och beatrice köpte också någonting men vet inte vadc ;P Tror inte alicia köpte något. Sen så gick vi mot tbannan
och snackade. Fredrika och beatrice har ju ganska långt hem, men vi var tp tillsammans till halv 7. Det var jätte mysigt och roligt att ses igen och vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka igen ;D Idag vaknade jag kanske vid 10 och åt en världs god fruksot och sen gjorde jag mig i ordning. Jag och johanna och mamma gick till buylando (stavning?) för vi skulle hyra en varsin film. Johanna hyrde "Marley och jag" som vi nyss tittat på och jag hyrde "dumpa honom" den ska vi se imorgon. Imorgon kommer mina kusiner, så har städat och så idag.
Ikväll spelar danmark-sverige, hoppas sverige vinner men vem gör inte det? :)
puss / a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0