måndag

Hejsan (;
Idag var det skola igen, suck dubbel suck. Det var dom gammla vanliga lektionerna som vi brukar ha på
måndagar. Efter skolan följde jag med hem till alicia, vi lyssnade på musik och tittade på tv och drack varm
choklad med grädde och choklad sås (;  Super gott asså. Ska ha utvecklings samtal kl 7. Orkar inte det,
men man måste ju. Sen ska jag bara ha en mys kväll, vi ska typ köpa glass påvägen hem så ja det ska
vi käka idag framför tvn. Igår vann AIK SM-guld , bra eller dåligt? Jag tycker det var bra, jag menar vem
vill att göteborg ska vinna? :O Ingen... Det är ju kul att ett stockholm lag vann. Ska typ äta nu, det blir
thaaaaaimat som jag älskar :D Ska dra, men ha det bra. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0