long time ago

Hejhej (;
Det var ett tag sen nu, men som sagt jag bloggar bara ibland när jag har lust. I måndags tog jag svin influensan vaccin, den natten kunde jag inte sova, och mådde väldigt illa så var hemma i tisdags, onsdags och idag. Imorgon ska jag till skolan. Ska packa snart tror jag, för efter skolan ska vi på bio i vällingby och se new moon med fredrika, beatrice och alicia och jag hinner inte packa efter skolan för vi har inte så långt tid på oss. Sen efter bion ska vi hem till beatrice och käka pizza och bara mysa (; Imorgon på någon rast ska vi köpa present till beatrice. Det blir nog på åhlens , där finns ju lite allt möjligt och sen är det nära skolan också. Idag så har jag tittat på tv, haft picknik med syrran (hon är också sjuk efter vaccinet), och ja bara tagit det lungt. Sen har jag och fredrika smsat en del, hon var också sjuk efter vaccinet. Det var ett dumt vaccin, inget att se fram emot för dom som inte har tagit! Menmen, bättre de än att få hela svin influensan. Nu ska jag packa, puss / er amanda<33333333333

Kommentarer
Postat av: Alicia

SV Haha det är rätt :P Men du borde väl veta han i Kiss? ;) Som är sminkad. Och ERIK GRÖNWALL HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?!?! :(

2009-11-23 @ 17:56:48
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: fredrika

Sv Klart vi gillar det =)

2009-12-09 @ 19:42:48
URL: http://fht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0