fredag

hejhej mina söta läsare <3
Idag var vår första lektion slöjd, där håller vi på med ett grupp arbete. Sen hade vi ganska lång rast och då gick
jag och emelie till vasa parken. Och åkte på isen ;P Och sen hade vi klassråd jag fick vara sekraterare, sen så hade
vi typ lunch, sen engelska ( där vi börjat läsa en bok ) och sist men inte minst SO. Sen efter skolan åkte jag hem,
sitter lite hära nu. Ikväll blire väl mys till idol. 20/11 ska jag, fredrika , beatrice och alicia på new moon premiären.
Sen efter bion ska vi sova över hos beatrice, och ha tjejkväll där :) Ska bli jätte kul och jag och alicia har redan gjort en packlista. Imorgon ska jag nog på stan me någon kompis, måste köpa något till pappa på farsdag! Ska gå nu,
puss / a

Kommentarer
Postat av: alicia

packlista:

pajlettkalsonger

element

grävmaskin

boxershorts

garderob

tvättstuga

disktrasa



HAHAHAHAHA<3

2009-11-06 @ 19:18:53
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0