länge sen jag gjorde en sån här grejjj .

10 FAVORITER
Dialekt: Stockholm, eller måste de va i sverge?
Mat: thaimat, pizza , hamburgare osv.
Låt: många.
Film: vet inte, det finns så många bra filmer.
Tecknad figur: piff och puff XD
Sport: Fotboll!
Komiker: Björn gustavsson såklart.
Veckodag: fredag och lördag.
Glassmak: sorber
Soloartist: hmm, svårt.


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: glad.
Tanke: vad jag ska svara på frågorna, antar jag? :P
Kläder: orkar inte skriva de , hahah.
Bakgrund: någon vanlig.

Känsla: ehmm ?
Tid: 15.08
Bästa sak: data, tv , MOBIL , o ja många :P
Irritationsobjekt: ?

8 FÖRSTA
Bästa vän: Hanna, freja och alicia typ.
Husdjur: kanin.
Utlandssemester: spanien, har ju hus där så va där när jag bara var några månader.
Piercing: öronen
CD skiva: hahah vet inte.
Bil: En sån där snygg bil utan tak, den var gul.


7 SENASTE
Telefonsamtal: Thea
Mat: godis XD
Dryck: sockerdricka nyss typ.
Biltur: söndags.
Tv-program: Nån grej.
Spelad låt: hahah vet inte.
Köpta klädesplagg: Vet inte, mucho.


6 HAR DU NÅGONSINN
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja 
Blivit arresterad: min ensak.
Badat naken: ja de har väl alla? :P
Varit med på TV: vet inte.
Varit med i tidningen: Ja med syrran när hon tävlade, när jag va på någon brandmans grej på pappas jobb, och med fotbolls laget.

5 NEJ TACK
Skolämne: Engelska och matte.
Mat: olika soppor.
Musik: punk och typ tecno :P
Dryck: Mjölk , usch det är as äckligt.
Djur: Hahahha typ småkryp.

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: olika.
Du gjorde igår kväll: tittade på tv, åt , sov , satt vid datan.
Du kan höra just nu: --
Du inte kan leva utan: mat, luft, familj osv.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Några.
Du tycker om: sanna människor som alltid finns där och inte bara sviker, familj, vänner , livet? :P
Du inte gillar: Falska människor som sviker , människor som ljuger , och ja dom som tror att dom kan kaxa igen livet...

2 VAL

Coca cola eller fanta: cola
Hund eller katt: hund

1 ÖNSKAN
Att man fick leva föralltid och alla i sin familj och så.

Det blir lite konstigt text för asso ibland blir det sån här stil och sen ibland blir det vanlig men ni får stå ut (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0