torsdag

Hejhej (: <3 Idag började vi klockan 9 , träffade samma tjejer som igår vid samma ställe , systrarna anderson.
Orkar faktiskt inte skriva så mycket om idag men idag var vi först och spelade mini golf och sen hade vi matsäck
vid drottning holm nånstans. Sen hade vi 5 kamp direkt efter maten.. Sen vid halv två åkte vi tillbaka och jag följde
med alicia hem. Hon brände en MJ skiva till mig och vi snacka och tittade på MJ videor på youtube och sen kom jenny
och då brände alicia en skiva till henne också. Vi snackade , lyssnade på musik och åt glass ;D Sen skulle dom på
ridning och jag gick hem för farfar skulle komma och då kan jag ju inte följa me dom på ridning. Imorgon ska jag vara med beatrice och alicia. Men jenny vet jag inte , hon skulle fråga hennes mamma. Vi ska typ shoppa och snacka och ja lite
allt möjligt. Ska bli roligt ;) Sitter och lyssnar på Michael Jackson , super bra <3
puss älskl / a
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0