sorry

hejhej (; Vet att jag inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp. Ska skriva lite kort om vad som hänt dom senaste dagarna. Lördag: Jag vaknade av fin "ja må hon leva"- sång. Jag öppnade presentena , fick en super fin och super bra kamera så sen när skolan börjar kan ni räkna med bilder. Sen har jag fått filmer , böker en bok om zlatan som heter "zlatan är zlatan" den är bra , sen fick jag örhängen , massa pengar (vill inte säga hur mycket på bloggen) , en fin ask, godis , premination ( stavninig? absolut ingen aning ) på GOAL en fotbolls tidningen ett år och sen fick jag massa mer saker av mamma , pappa och johanna men orkar inte skriva allt. Sen åt vi pannkaks tårta till frukost och sen så klockan halv 4 , skulle vi på bröllop så vi tog på oss fin kläderna och åkte till sunsvall. Lämnade pakningen hos kusinerna och sen åkte vi med dom till kyrkan i sundsvall. Bröllopet var på engelska först och sen svenska. För min syssling som gifte sig , gifte sig med en thailänsk tjej. Dom var super fina. Han såg väldigt närvös ut , men vem skulle inte gjort det? Tog massa kort på dom , som ni kanske kommer få se senare i sommar och sen så snackade vi med hela fetta släkten på mammas sida. Det var riktigt trevligt. Sen åkte vi tillbaka till moa och max hus i sundsvall. Vi badade , vi tittade på film , vi åt en väldigt god middag och ja hade det trevligt. Sen skulle vi sova men vi snackade typ halva natten , haha.

Söndag: Åt frukost vid 10 och sen var vi där en stund och sen åkte vi hem till stockholm. Hemma så vattnade mamma blommorna och pappa skulle åka och titta på någon lägenhet som en kompis hade köpt. Sen stor handlade vi och en åkte vi till landet och när vi kom ut igår kväll så fikade vi ( kl var väl runt 9 ) och sen fick jag öppna min present av farmor. Fick massa pengar och ett block som man kunde skriva på och en bok(: Sen gick vi och la oss.
idag: Vaknade vid 10 ungefär. Låg i sängen och läste zlatan är zlatan och sen smsade jag , sne gick jag upp och åt frukost och fixade mig. Sen har jag bara slappat , liggit och läst och bara tagit det lungt. Ska snart äta middag.
puss / amanbda


Kommentarer
Postat av: Emma

grattis igen! =)<3

2009-08-11 @ 16:17:24
Postat av: amanda

tack bby <3

2009-08-11 @ 16:20:16
URL: http://aabk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0