sorry

Hejhej <3 Förlåt att jag inte bloggade igår men hann inte. Grattis i efterskott Michael Jackson ! (;
Igår var jag med familjen vi var på ekerö och fikade , åt och tittade runt lite. Jätte mysigt! kom hem ungefär vid 5 , halv 6. Vi skulle äta tacos och jag och johanna ville laga det själva så vi skärde grönsaker och stekte köttfärsås och så. Sen åt vi ungefär vid 7 , jätte gott. Älskar tacos :) Sen så kl 8 tittade jag på fotboll , det var Real madrid mot deportivo. Real madrid vann med 3-2. Ja det var min mysiga dag. Idag vaknade jag ganska tidigt typ vid 9 , hehe.
Så jag har nyss ätit frukost. vet inte vad jag ska göra idag , ska kanske vara med nån kompis eller cykla med familjen någonstans. Puss älsklingar <3 /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0