sorry

Hejhej sötnosar <3 Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men har inte haft tid. I fredags var jag först med alicia och jenny efter skolan. Vi gick hem till alicia och lyssnade på Michael Jackson och snackade och ja allt möjligt kul. Sen kom beatrice , vi fortsatte och lyssna på musik och snacka. Sen vid 3 ungefär åkte vi till kista centrum.  Egentligen skulle jag handla massa kläder men det blev inga kläder alls. Det ända jag köpte förutom donken mat var en bok. "Linas kvällsdagbok 1:An och 2:an" , är redan på 2 boken den är super super bra. Vi vad där till ungefär halv 7 sen åkte alla tillsammans hem. På lördagen (igår) så var jag på dop. Min gudfar har 3 barn och den yngsta heter Lykke och är super söt. Pappa och min gudfar är kusiner. Pappa blev gudfar till lykke , så han skulle läsa en dikt för lilla lykke. Sen efter dopet åt vi hos dom jätte god lunch var det. Sen hade vi ganska bråttom så vi åkte hem ungefär vid 3 för pappa skulle vara bårbärare till AIK- Kalmar. Sen när pappa kom hem hade han en atograf till mig , som Rasmus Elm hade skrivit. Sen igår hade vi mys kväll hela familjen ;D Och idag har jag varit i stan och shoppat med mamma. Tröjor , byxor och linnen och lite så.
Just nu sitter jag lite vid datan. puss / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0