ny blogg

Hejhej (; Nu har jag ny blogg , tröttnade på mitt förra blogg namn www.amanda9696.blogg.se , hette den men nu har jag tagit bort den och skapat ny. Har frågat johanna , min kompis inte min syster och hon ska hjälpa mig med design och header sen när skolan börjar. Hon är super duktig på det! Kommer säkert få några nya läsare som inte vet så mycket om mig så tänkte berätta lite om mig själv.
Jag heter Amanda och ska fylla 13 år imorgon 8/8 , jag bor i en lägenhet i stockholm. Jag har en mamma som är sjuksyster i solna ( karolinska ) och sen en pappa som är brandman ( solna / sundbyberg ) och en lillasyster som är 11 år och heter Johanna och en kanin som heter Ludde. Jag älskar att umgås med kompisar , shoppa , bada i poolen och åka till vårt hus i spanien. Det var lite om mig själv mer kommer ni ju få veta om ni fortsätter läsa min blogg (:
Det är säkert ingen som läser min blogg än , skapade ju den nyss menmen , det kommer väl.
Idag har jag varit lite i stan , duschat och gjort mig fin , ska till några kompisar ikväll. Är hos mormor och morfar i ånge just nu. Imorgon fyller jag år som sagt , är inte så närvös än faktiskt men det kommer nog när man ska sova.
Imorgon bitti antar jag att vi firar mig , sen vid halv 4 ska vi på bröllop hos en av våra sysslingar på mammas sida som har gift sig med en thailänsk tjej. Dom har redan gift sig i thailand men ville ha ett för familjen i sverige också.
Det ska vara i sundsvall så vi ska  sova över hos kusinerna och antagligen gratta där också :)
Puss / a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0