Lite om igår

Godmorgon alla sötnosar (; Jag ska berätta lite om igår. Jag och jenny träffades vid åhlens ( vi åt hemma och så ) och sen åkte vi till hötorget. Först köpte vi biljetterna vi hade bokat och sen gick vi in på gina tricot och tittade där lite. Jag  prövade några klänningar , toppar och jenny provade ett par jeans och en klänning typ. Sen var klockan typ halv 3 och bion började ju klockan 15.20. Vi gick till H&M , tittade runt lite där. Men det blev ganska stressigt. Sen ungefär vid 3 började vi gå mot bion. Vi köpte godis och läsk vid en godisaffär brevid för det var en super lång kö när vi skulle köpa biljetter och den orkar man ju inte stå i så vi kiöpte brevid istället. Sen satta vi oss på bion , det var reklam och sen började filmen. Den var bra (;
Sen efter bion åkte vi till st: eriksplan och gick till vasa parken och gunga lite och typ snacka. Men det började regna så vi gick hem sen. Men det var en jätte rolig dag ;D Det var lite om igår. Vaknade för 45 minuter sen typ , eller blev väckt för jag vill ha god tid på mig på morgonen. Ska äta frukost nu , ska träffa några tjejer sen vid systrarna anderson 9.15 och sen när fredrika är vid odenplan ska hon ringa så kanske alla kan ses utanför skolan eller något. Puss älsklingar / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0