ingen rubrik

Snart ska jag logga ut , ska ta lite kvällsmat och sen ska jag se på fotboll. Många av er som läser min blogg är nya läsare och vet ju inte att jag faktiskt ÄLSKAR fotboll. Men nu vet ni det , thahah. Ska se barcelona- manchaster city , zlatan ska ju spela sin första match i barcelona tröjan. Det kan man ju inte missa? Så det kommer inte bli något mer bloggande ikväll.
Men ni får läsa dom jag gjort idag , och så får ni självklart kommentera om ni har tid och lust. Godkänner dom imorgon ;)
Imorgon börjar vi 9 , kanske bloggar då annars bloggar jag när jag kommer hem imorgon eller på kvällen.
Puss sötnosar , love / amanda

Kommentarer
Postat av: Nina

Hello swethart,in blogg:)

2009-08-20 @ 21:18:58
URL: http://fiinastenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0