fredag

Heeej sötnosar ;D <3
Idag vaknade jag kl 7 då gick jag upp och åt frukost och fixade mig.
Jag träffade några tjejer vid systrarna andersson och sen gick vi
tillsammans till skolan som vi brukar göra varje morgon. Vi hade
slöjd första timmen, som sagt så hade jag träslöjd blev i samma
grupp som alicia, fredrika,nina,agnes, jenny och emelie det var
tjejerna. Men kanske har glömt någon, thahhaha. Efter det hade
vi en ganska lång rast, vi bättrade på läppglanset och tränade på
vilket leende vi skulle ha, thaha. Sen skulle vi först ta klass-foto.
Först fick jag stå brevid fredrika men sen flyttade dom mig så jag fick
stå brevid william och agaton. Tror det blev ett bra klass-foto ,
sen skulle vi göra en och en och sen när hon tagit så fick man inte
ens se om det var bra. Och hon tog bara 2 kort på varje! :O Aja,
får väl hoppas att det blev bra. Det tror jag ;D Sen hade vi lite
olika lektioner och sen 14.15 slutade vi. Jag gick hem direkt,
dom andra gjorde också det. På torsdag ska kanske jag och
fredrika gå på bio. Vi ska fråga dom andra sen om dom vill
följa med. På tisdag ska jag klippa mig, det blir säkert bra.
åhh älskar verkligen fredags kvällar och lördagar. Det är så
myyysigt :D
Puss älsklingar / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0