Förlåt

Förlåt förlåt ! Nu när jag har en sånn fin blogg så borde jag ju blogga typ jätte mycket. Men jag har absolut inte hunnit och sen har jag inte kunnat. Den datan som jag var inne på på landet var tyrones och han ville ge den till sitt barnbarn. Men har fått pengar av farmor som jag kan köpa en till landet och en hem. Som sagt har haft fullt ( stavning? ) upp , men orkar inte berätta allt som hänt dom här dagarna då jag inte har bloggat. Men kan berätta att idag ska jag vara med jenny , vi ska vara lite på stan och kanske gå på bio mer har vi inte bestämt än. Vi ska höras när hon vaknat , jag gick ju upp rätt tidigt idag för både mamma och pappa har börjat jobba så jag bad dom väcka mig. Snart ska jag se vilka olika biosar som går.
Vet faktiskt inte om jag bloggar mera idag , det får vi se. Men vi ses och hoppas ni får en underbar dag ! Tänk imorgon börjar skolan.... Visst det kan vara roligt med kompisar och se lite vad som är nytt men sen? nääe usch. Men aja man får väl stå ut , thahahah. Puss /amanda .Och juste , jag vill tacka alla fina kommentarer jag fått. Kommentera mera , sötnosar (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0